Persoonlijk trainingsschema

Een fitness schema kan je helpen om het optimale uit je training te halen. Een fitness of trainingsschema helpt je namelijk om structuur in je workout te brengen, waardoor je bewuster met je doelen bezig bent en je een routine opbouwt. Hierdoor zal je langer gemotiveerd blijven en zal je eerder je doelen behalen! 

Trainen met begeleiding helpt bij je succes en motivatie

Bij Fit For Free staan we klaar om je op weg te helpen

Samen met een coach een schema maken

Bij Fit For Free kun je een persoonlijk trainingsschema laten samenstellen. Dit noemen we een persoonlijk schema. Als je een persoonlijk schema afneemt, wordt er een afspraak gepland met een coach voor het opstellen van jouw persoonlijke trainingsschema.

  1. De instructeur zal allereerst een gesprek met je aangaan om te bepalen wat je doelen zijn en binnen welke periode je deze doelen wilt behalen.
  2. Vervolgens gaat de instructeur bepalen aan de hand van de ervaring die je hebt met fitness, wat je wel en niet aan kan. 
  3. Aan de hand hiervan zal je onder begeleiding direct een aantal oefeningen uitvoeren, zodat je uitleg krijgt over de apparatuur en/of oefeningen.
  4. Tot slot zal de instructeur een persoonlijk schema voor je opstellen, zodat je in het vervolg ook zelfstandig aan de slag kunt gaan.  

De kosten voor zo een persoonlijk schema zijn eenmalig € 9,99. Heb je vragen over een persoonlijk schema? Stel ze gerust aan één van onze fitnessinstructeurs!

Gratis fitness schema's 

Om je op weg te helpen, hebben we op basis van doelstellingen, trainingsniveau en geslacht een aantal gratis trainingsschema’s opgesteld, speciaal voor jou! Het maakt dus niet uit of je beginner of gevorderd bent, wilt afvallen, spierkracht wilt opbouwen of je conditie wilt verbeteren, wij hebben altijd een trainingsschema dat bij jou past! Wil je je trainingsschema altijd bij de hand hebben?

Om goede resultaten te blijven boeken moet je zorgen voor genoeg afwisseling in je training, zodat je spieren geprikkeld blijven. Wanneer je lichaam namelijk gewend raakt aan een bepaalde trainingsroutine, dan zal je minder voortuitgang boeken. Wissel daarom iedere 6-8 weken van trainingsschema. 

Gratis fitness schema's