Body Action Schagen wordt Fit For Free

7 juni 2018

Leden van Body Action Schagen blijven sporten bij de club met de voor hen welbekende gezichten. De overname van de club door Fit For Free brengt voor de leden extra voordelen met zich mee. Zij kunnen vanaf nu terecht bij alle 90 Fit For Free clubs. Daarnaast biedt Fit For Free scherpere tarieven en sporten leden dankzij de ruime openingstijden wanneer het hen uitkomt.

Ook is er een loyaliteitsprogramma. Met dit programma sparen leden voor korting op mooie producten. Hoe meer een lid sport, hoe vaker zij kunnen gebruikmaken van hoge kortingen. Daarnaast staat Fit For Free bekend om het luisteren naar de wensen van hun klanten, dat gaat een belangrijke pijler worden de komende tijd.

Er is nu gekozen om de club over te dragen aan Fit For Free, omdat deze fitnessaanbieder in staat is de sportschool naar het volgende niveau te tillen. Ontwikkelen doet Fit For Free onder andere door te investeren in zijn medewerkers, de nieuwste groepslestrends, geavanceerde fitnessapparatuur en het constant optimaliseren van de gehele sportomgeving. Leden van Fit For Free profiteren van goed opgeleide teams die hen begeleiden bij het behalen van hun persoonlijke doelen tegen sterk concurrerende prijzen. En bij Fit For Free betaal je alleen voor de diensten waar je daadwerkelijk gebruikt van maakt. De directie van Fit For Free zegt blij en trots te zijn met de overeenkomst en ziet ernaar uit om aan deze vestiging van Body Action door te ontwikkelen. Voor het einde van het jaar zal de club verbeteren en upgraden, de vestiging zal daardoor een sterke regionale uitstraling krijgen.

Fit For Free maakt al ruim 10 jaar fitness toegankelijk voor iedereen. Inmiddels zijn er 90 clubs in Nederland, waardoor er vaak een Fit For Free club in de buurt te vinden is. Door de ruime openingstijden sporten leden wanneer het hen het beste uitkomt en altijd op hoogwaardige fitnessapparatuur. Fit For Free vindt het belangrijk dat er in iedere vestiging professionele begeleiding aanwezig is die hun leden op weg helpt en ervoor zorgt dat leden sportroutine ontwikkelen. Naast bovengenoemde service en faciliteiten biedt Fit For Free een uitgebreid pakket aan live groepslessen en gratis mini work-outs.