Vijf clubs Fit All Day overgenomen door Fit For Free

13 juli 2017

Per 1 juli 2017 zijn vijf clubs van Fit All Day overgenomen door de landelijke fitnessketen Fit For Free. Het gaat hierbij om drie clubs in Den Haag, één in Zoetermeer en één in Ridderkerk. Door de overname groeit de landelijke dekking van Fit For Free van 80 naar 85 clubs in totaal.

Overname

Voor leden van Fit All Day verandert er in eerste instantie weinig. Zij kunnen met hun huidige abonnement gewoon blijven sporten bij de clubs. Ook blijft het groepslesrooster voorlopig hetzelfde. Wel gaan er twee dingen veranderen in het voordeel van de leden.

Vanaf nu kunnen zij namelijk terecht bij alle 85 Fit For Free clubs. Daarnaast zullen zij de komende tijd merken dat sommige toestellen vervangen worden of dat er toestellen bijkomen. Fit For Free werkt met topapparatuur dus dit zal alleen maar beter worden. Ook zijn er plannen om extra groepslessen toe te voegen aan het rooster. Een geheel overzicht van alles wat er gaat veranderen op de locaties en wat de overname betekent voor bestaande Fit All Day leden is binnenkort terug te vinden op de flyers in de clubs en de clubpagina’s op www.fitforfree.nl.

Geschiedenis & toekomst

Fit All Day is een fitnesscentrum dat leden voorziet van moderne trainingsmogelijkheden. Het concept is gestart in 2005 en heeft in totaal zeven clubs. Van deze zeven clubs worden er vijf overgenomen door Fit For Free en zullen 2 clubs (Rijswijk en Eindhoven) doorgaan met het huidige concept.

‘De reden dat we voor Fit For Free als koper kiezen is omdat zij een sterke professionele organisatie zijn en zij met hun laagdrempeligheid een soortgelijke strategie hanteren als wij. Dit zorgt voor een passende match en veel vertrouwen.’ Aldus Emile Moesman, eigenaar Fit All Day.

Fit For Free maakt al ruim 10 jaar fitness toegankelijk voor iedereen. Inmiddels zijn er 85 clubs in Nederland, waardoor er vaak een Fit For Free-club in de buurt te vinden is. Door de ruime openingstijden sporten leden wanneer het hen het beste uitkomt en altijd op hoogwaardige fitnessapparatuur. Fit For Free vindt het belangrijk dat er in iedere vestiging professionele begeleiding aanwezig is die hun leden op weg helpt en ervoor zorgt dat leden sportroutine ontwikkelen. Naast bovengenoemde service en faciliteiten biedt Fit For Free een uitgebreid pakket aan live groepslessen en gratis mini work-outs.

Meer informatie over Fit For Free is te vinden op www.fitforfree.nl.