Fit For Free room

Fit For Free Almelo per 1 mei dicht

Leden worden verwelkomd bij andere clubs in de buurt

18 januari 2021, Almelo - Vandaag maakt Fit For Free bekend per 30 april de deuren van hun club in Almelo te sluiten. Per 1 mei zijn de leden van Fit For Free Almelo meer dan welkom om te blijven trainen bij een van de andere 94 Fit For Free clubs in de buurt.

Na 15 jaar lang bij te hebben gedragen aan de sportieve levensstijl van velen Almeloërs is het bedrijf genoodzaakt de deuren te sluiten. “Met pijn in ons hart nemen we afscheid van deze locatie waar we al die jaren, samen met onze leden met ongelooflijk veel plezier hebben getraind,” zegt Bram van Dijk, Managing Director bij Fit For Free. “Gelukkig zijn de leden bij onze collega’s in even goede handen.” Persoonlijke sportdoelen kunnen dan ook gewoon worden voortgezet in een van de vele andere Fit For Free locaties uit de buurt, zoals Hengelo en Enschede. Of een van de andere 95 clubs in Nederland.

Automatische overplaatsing

De leden uit Almelo hoeven zelfs niks te doen want hun lidmaatschappen worden automatisch overgeplaatst naar de club in Hengelo. Deze ruime club biedt naast een breed aanbod aan fitnessapparatuur en groepslessen, een sauna waar gratis gebruik van kan worden gemaakt. Ook is er een ruime parkeergelegenheid recht voor de deur waar leden kosteloos kunnen parkeren. Leden die vragen hebben, kunnen contact opnemen met de klantenservice.

Al 15 jaar maakt Fit For Free fitness toegankelijk voor iedereen in Nederland. Met 95 clubs is er bijna altijd wel een Fit For Free club in de buurt te vinden. In alle clubs is er naast hoogwaardige fitnessapparatuur, begeleiding aanwezig om leden op weg te helpen om een eigen sportroutine te ontwikkelen. Fit For Free biedt naast vrij trainen ook een divers aanbod (live) groepslessen aan. De ruime openingstijden van de clubs zorgen er in combinatie met de gratis Fit For Free app voor dat je altijd kunt sporten, waar en wanneer je dat wilt.