Rotterdam Lijnbaan

Fit For Free opent deuren op nieuwe

locatie Rotterdam Lijnbaan

16 september 2020, Rotterdam - Fit For Free opent aanstaande zaterdag 19 september haar nieuwe club midden in het centrum van Rotterdam. Ter ere van de opening zijn de deuren het hele weekend geopend voor iedereen die (weer) fit wil worden. Jong en oud, leden en niet-leden: iedereen is welkom. In de negende Rotterdamse club kun je naast fitness terecht voor groepslessen, (digitale) circuittraining en vrije training in de grootste Multi Play area van alle Fit For Free clubs.

De nieuwe vestiging is 1800 vierkante meter groot en vervangt de recent gesloten club op de Hoogstraat in Rotterdam. Van fitness tot groepslessen als yoga en boksen tot hoge intensiteit intervaltraining (HIIT) trainingen: voor alle soorten sporters is er voor elk wat wils. De Rotterdamse aanwinst heeft bovendien de grootste Multi Play area tot nu toe. Een plek waar je kunt doen waar jij behoefte aan hebt. Denk aan stretchen, boxen, buikspieroefeningen of personal training. Tijdelijk heeft Fit For Free de flexibele 8 weken abonnementen om in korte tijd weer Terug naar Fit te gaan, zonder verdere verplichtingen. Hierbij loopt het sport abonnement na de acht weken automatisch weer af.

Feestelijke opening

Zaterdagochtend om 9 uur wordt de nieuwe Rotterdamse vestiging feestelijk geopend. Iedereen die wil, kan een kijkje komen nemen en blijven hangen om te trainen in de nieuwste club van de landelijke fitnessketen. Er worden verschillende challenges georganiseerd waarmee leuke prijzen te winnen zijn en voor alle bezoekers staat een goodiebag klaar. De Rotterdamse YouTuber en programmamaker Nesim el Ahmadi zal aanwezig zijn en meetrainen. Hij roept deze week via Instagram zijn volgers op om samen met hem te komen sporten tijdens de opening van de nieuwe club. Ook gaat hij meedoen met de Move-It groepstraining. Een aantal van zijn volgers kunnen een plekje veroveren in deze les met Nesim.

“We zijn enorm trots op onze nieuwste club midden in het centrum van Rotterdam. We hebben goed gekeken naar verbeterpunten uit andere vestigingen en deze doorgevoerd op de nieuwe locatie. Zo heeft deze club de grootste Multi Play area van alle vestigingen. We nodigen iedereen van harte uit bij de feestelijke opening dit weekend om te trainen en fit te worden.” aldus clubmanager Berbel van Maanen.

Al 15 jaar maakt Fit For Free fitness toegankelijk voor iedereen in Nederland. Met 95 clubs is er bijna altijd wel een Fit For Free club in de buurt te vinden. In alle clubs is er naast hoogwaardige fitnessapparatuur, begeleiding aanwezig om leden op weg te helpen om een eigen sportroutine te ontwikkelen. Fit For Free biedt naast vrij trainen ook een divers aanbod (live) groepslessen aan. De ruime openingstijden van de clubs zorgen er in combinatie met de gratis Fit For Free app voor dat je altijd kunt sporten, waar en wanneer je dat wilt.