Mijn Fit For Free - Veelgestelde vragen

Vind snel je antwoord op vragen over Mijn Fit For Free. In Mijn Fit For Free kun je als lid van Fit For Free:

  1. Je persoonlijke gegevens beheren
  2. Je abonnement, aanvullingen en betalingstermijn wijzigen
  3. Je groepslesreservering inzien en annuleren
  4. Je Fitcoins inzien en toegang krijgen tot de Fit For Free Benefitstore

Door op onderstaande vragen te klikken spring je hier direct naar toe.

Staat jouw vraag er niet bij?

Dan staat jouw vraag wellicht bij een ander onderwerp van de veelgestelde vragen. Is dit niet het geval? Onze medewerkers staan telefonisch en/of per mail voor je klaar. Bekijk ons contactformulier hoe je ons het beste kunt bereiken.

Antwoord op je vraag

Inloggen

Hoe kan je inloggen in Mijn Fit For Free?
Om in te kunnen loggen in de omgeving van Mijn Fit For Free moet je eerst je account activeren. Hoe doe je dit? Check het hieronder bij 'Account aanmaken'. Als je je account hebt geactiveerd dan kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Hoe?

  1. Je klikt aan de bovenkant van de site op ‘Inloggen’. Zit je op mobiel? Ga dan eerst naar 'Menu'. 
  2. Je vult je gebruikersnaam en wachtwoord in en klikt op ‘Inloggen’.

Wat moet je doen als je je wachtwoord bent vergeten?

  1. Je klikt aan de bovenkant van de site op ‘Inloggen’ en vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’.
  2. Je vult je gebruikersnaam in en klikt op ‘Stuur mij de instructies’.
  3. De instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen worden opgestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is in het systeem.
  4. Zodra je op de link in de mail hebt geklikt, kun je je wachtwoord opnieuw instellen.

Wat moet je doen als je je gebruikersnaam bent vergeten?

  1. Je klikt aan de bovenkant van de site op ‘Inloggen’ en vervolgens op ‘Gebruikersnaam vergeten?’.
  2. Je vult je pasnummer en postcode in en klikt op ‘Stuur mijn gebruikersnaam’.
  3. De gebruikersnaam wordt opgestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is in het systeem.
  4. Zodra je op de link in de mail hebt geklikt, kun je je wachtwoord opnieuw instellen. 

Account aanmaken

Wat moet je doen als je nog geen account hebt?

  1. Je klikt aan de bovenkant van de site op ‘Inloggen’.
  2. Klik op de link om je account te activeren.
  3. Verifieer je lidmaatschap met je pasnummer en postcode.
  4. Maak een gebruikersnaam en wachtwoord aan en klik op ‘Activeren’.
  5. Je ontvangt een e-mail met daarin een activeringslink. Zodra je op de link hebt geklikt, is je account geactiveerd.

Wat moet je doen als de mail met de activeringslink niet hebt ontvangen?

  1. Check eerst of de mail ook niet in je spambox of ongewenste mailbox zit.
  2. Is dit niet het geval? Stuur dan een bericht via ons contactformulier met de vermelding dat je de activeringsmail bij het aanmaken van je account niet hebt ontvangen.  

Wat moet je doen als de mail met de activeringslink naar een verkeerd of oud e-mailadres is gestuurd?
De activeringsmail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is in het systeem. Is de mail verstuurd naar een verkeerd of oud e-mailadres, doorloop dan de volgende stappen:

  1. Stuur een bericht via ons contactformulier met de vermelding dat je je e-mailadres wilt laten aanpassen + naar welk e-mailadres. Of laat je e-mailadres aanpassen in de club.
  2. Zodra je e-mailadres is aangepast, doorloop je weer de stappen zoals bij ‘Wat moet je doen als je nog geen account hebt?’.
  3. Vervolgens kan je de mail met daarin de activeringsmail nog een keer laten versturen.