Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op een aantal veelgestelde vragen over Fit For Free. De kans is groot dat het antwoord op jouw vraag hier tussen staat. Door op onderstaande hoofdstukken te klikken spring je hier direct naar toe. 

Algemeen

Wat zijn de tarieven bij Fit For Free?
Fit For Free biedt fitness (en groepslessen) aan tegen uiterst scherpe tarieven. Je kunt al bij ons fitnessen vanaf  €11,95 per maand! Bekijk hier een overzicht van onze abonnementen en bijbehorende prijzen.

Hebben jullie ook inschrijfgeld?
Ja, bij Fit For Free hanteren we inschrijfgeld. Deze bedragen eenmalig € 25,00. 

Waarom heet het Fit For Free, terwijl het niet gratis is?
De naam Fit For Free komt vanuit het idee dat wij als keten er alles aan doen om voor onze leden gave kortingen en voordelige deals te regelen bij andere grote bedrijven in Nederland. Wij doen dit via ons loyaliteitsprogramma de Benefitstore, waarmee je tevens Fitcoins spaart voor iedere keer dat je komt sporten (zit gekoppeld aan je ledenpas). De Fitcoins kun je inwisselen bij de Fit For Free Benefitstore en zo korting krijgen op het brede scala producten in de webshop. Met alle kortingen die je krijgt kan je besparing bij aankoop van een product oplopen tot, of zelfs meer dan, je abonnementstarief. Zo sport je dus eigenlijk helemaal gratis en ben je; Fit For Free!

Hoe kan het dat Fit For Free zo goedkoop is?
Dit komt door ons unieke concept. Je vindt bij Fit For Free alles wat je nodig hebt om aan je gezondheid te werken en lekker te fitnessen, zonder overbodige extra’s. Je betaalt dus alleen voor fitnessen en niet voor faciliteiten die je toch niet gebruikt. Zo maken we fitness voor iedereen toegankelijk en betaalbaar.

Fit For Free is zeer voordelig, is het daardoor niet erg druk?
Nee, want door onze zeer ruime openingstijden verspreiden wij de drukte. Verder is er bij elke club een overzicht te vinden met de piek- en daluren.

Wat zijn de openingstijden van Fit For Free?
We zijn geopend op maandag tot en met vrijdag van 7:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 16:00 uur. Tijdens de feestdagen kan het zijn dat wij aangepaste openingstijden hanteren, of gesloten zijn. Bekijk hier het overzicht.

Ik heb nog nooit gesport in een fitness club, is dat een probleem?
Nee, dat is geen enkel probleem. Fit For Free is fitness voor iedereen, dus zowel voor beginners als voor gevorderden. We hebben zeer gebruiksvriendelijke apparaten van topmerken zoals o.a. Precor en TechnoGym. Ook staan onze instructeurs altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden.

Is er bij Fit For Free ook professionele begeleiding aanwezig?
Ja, in al onze clubs zijn er doordeweeks professionele fitnessinstructeurs aanwezig die je ’s ochtends (van 9:00 tot 12:00 uur) en ’s avonds (van 18:00 tot 23:00 uur) geheel gratis kunnen begeleiden.

Kan ik een gratis proefles volgen?
Ja, dat kan! Als je dat wilt, kun je een gratis dagpas aanvragen.

Hebben jullie ook trainingsschema’s?
Jazeker! In al onze clubs en op onze website zijn gratis trainingsschema’s beschikbaar. Ook kun je, samen met een fitnessinstructeur, het schema uitkiezen dat het beste bij je past.

Kan er ook een persoonlijk trainingsschema voor me gemaakt worden?
Ja, voor € 10,- (eenmalig) stellen onze fitnessinstructeurs een persoonlijk trainingsschema op dat gericht is op jouw persoonlijke doelen en waarin rekening wordt gehouden met wat je wel en wat je niet kunt.

Kan ik ook personal training krijgen?
Ja, dit kan! Fit For Free werkt samen met Personal Coach, dit is een platform met een ruim aanbod van Personal Coaches die personal training geven op de clubs van Fit For Free. Vraag aan de balie naar de mogelijkheden en de beschikbare Personal Coaches op jouw club.

Ik ben mijn leden/voordeelpas verloren, wat nu?
Aan de balie op de club kun je dan een nieuwe leden/voordeelpas aanschaffen. De kosten hiervan zijn € 15,-.

Hoe kan ik lid worden bij Fit For Free?
Je kunt je inschrijven via onze website of aan de balie van onze clubs. Je kunt na je inschrijving direct beginnen met sporten.

Kan ik direct beginnen met sporten als ik me heb ingeschreven?
Ja, je kunt direct bij ons beginnen met sporten bij de club waar je je hebt ingeschreven. Je hebt dan nog geen pasje, maar deze zal bij je eerstvolgende bezoek klaarliggen bij de balie. Na ontvangst van de Fit For Free ledenpas kun je bij alle Fit For Free clubs sporten.

Ik wil een adreswijziging doorgeven, hoe kan ik dit regelen?
Je kan een mail sturen naar info@fitforfree.nl met daarin het oude en het nieuwe adres. 

Abonnementen

Welke abonnementen hebben jullie?
Bij Fit For Free fitness je al vanaf €11,95 per maand. Bekijk hier een overzicht met de abonnementsvormen en aanvullingen die beschikbaar zijn in elke club.

Vanaf welke leeftijd kan ik een abonnement afsluiten en vanaf welke leeftijd kan ik sporten?
Vanaf 16 jaar mag je bij Fit For Free een abonnement afsluiten en zelfstandig sporten. Als je tussen de 12 en 16 jaar bent kun je alleen een abonnement afsluiten wanneer je ouders of voogd meetekenen. Sporten kan dan alleen onder begeleiding van iemand van 16 jaar of ouder.

Kan ik een abonnement afsluiten voor een periode korter dan een jaar?
Ja, dat kan zeker! We hebben een 'Fitness Maandcontract'. Dit is een maandelijks opzegbaar contract waarmee je 7 dagen per week onbeperkt kunt fitnessen. 

Kan ik mijn abonnement ook upgraden?
Ja, natuurlijk. Tussentijds verhogen van het abonnement is altijd mogelijk. Je kunt dan naar de balie van jouw Fit For Free club gaan en naar de mogelijkheden vragen.

Kan ik mijn abonnement ook downgraden?
Nee, downgraden is alleen mogelijk op het moment dat je eerste jaarcontract afloopt. Na afloop van dit eerste jaar kan jij je abonnement maandelijks downgraden. Geef dit tijdig aan bij de balie van jouw Fit For Free club.

Kan ik mijn betaaltermijn wijzigen?
Ja, dit is mogelijk. In je eerste contractjaar kun je het betaalritme wijzigen van jaarbetaling naar maandbetaling, andersom is helaas niet mogelijk. Na je eerste contractjaar zijn beide opties mogelijk en zal je wijziging met inachtneming van een maand verwerkingstermijn van kracht gaan.

Kan ik bij Fit For Free ook groepslessen volgen?
Ja! Fit For Free biedt naast fitness heel veel leuke en effectieve groepslessen aan. Voor maar € 6,- extra per maand kun je ook aan de groepslessen deelnemen. Klik hier voor meer informatie over de groepslessen. 

Kan ik met het fitnessabonnement Fitness Daluren ook kiezen voor groepslessen?
Jazeker! Kies je voor de aanvulling groepslessen i.c.m. Fitness Daluren dan kun je deelnemen aan de groepslessen met een begintijd t/m 17:00 uur. Om deel te nemen moet je altijd reserveren en voor 17:00 uur zijn ingecheckt bij jouw Fit For Free club.

Is het verplicht om te reserveren voor groepslessen?
Ja, reserveren is verplicht. Reserveren werkt heel gemakkelijk via ons online groepslessenrooster. Per dag kun je maximaal twee groepslessen reserveren. Mocht je daarnaast met nog meer groepslessen mee willen doen op dezelfde dag, meld je dan voorafgaand aan de les aan de balie. Als er nog plek is, kun je uiteraard gewoon meedoen!

Hoe kan ik een door mij gereserveerde groepsles weer annuleren?
Als je een groepsles hebt gereserveerd krijg je automatisch een e-mail met de bevestiging van de les. Hierin staat een link via welke je de gereserveerde les kunt annuleren. Mocht dit niet lukken dan kun je altijd een e-mail sturen naar de club waar je de groepsles zou volgen. Het afmelden van een gereserveerde les dien je minimaal 24 uur van te voren te doen. Reserveren (en eventueel annuleren) via de Fit For Free App is ook mogelijk. 

Kan ik ook een groepsles uitproberen?
Ja, dit is mogelijk! Als Fit For Free lid kun je, geheel vrijblijvend, drie groepslessen uitproberen. Mocht je de groepslessen leuk vinden, dan kun je gelijk jouw abonnement upgraden aan de balie van jouw Fit For Free club. Ben je nog geen lid van Fit For Free? Vraag dan een gratis dagpas aan en stuur een mailtje naar de club om te checken of er nog plek is voor de les die jij zou willen uitproberen. 

Wat is de Fit For Free Benefitstore?
Fit For Free doet graag iets extra’s voor haar leden! Daarom kunnen leden exclusief gebruik maken van het loyaliteitsprogramma de Benefitstore. Deze online winkel biedt jou exclusieve deals aan met hoge kortingen van verschillende merken. Het werkt als volgt: op www.benefitstore.nl kun je je inloggen met je Fit For Free account en heb je gelijk toegang tot het platform en jouw account. De Benefitstore werkt met het spaarsysteem Fitcoins. Bij elk bezoek aan de sportschool ontvang je 50 Fitcoins. Je Fitcoins kun je gebruiken om van de kortingen te profiteren. Met alle kortingen die je kunt krijgen, bespaar je op je aankopen. Het geld dat je bespaart kun je gebruiken om je abonnementsgeld mee te betalen. Je kunt je abonnementsgeld dus eigenlijk terugverdienen. Zo sport je dus helemaal gratis en ben je: Fit For Free.

Ik heb/had een Ledendeals/kortingspasabonnement, wat nu?
Met ingang van 1 januari 2015 zijn wij gestopt met het leden/kortingspasabonnement. Dit houdt in dat wij na het aflopen van het fitnessabonnement geen (€2,95) bedragen meer zullen incasseren voor een Ledendeals/kortingspasabonnement, welke automatisch werd geactiveerd wanneer de ledenpas niet werd ingeleverd.

Kan ik de voordelen en mijn opgebouwde Fitcoins ook na mijn fitnesslidmaatschap behouden?
Na je lidmaatschap kun je nog steeds inloggen in je Mijn Fit For Free. Hiermee heb je nog steeds toegang tot de Benefitstore. Je spaart echter geen Fitcoins meer.

Faciliteiten

Welke faciliteiten heeft mijn club?
De faciliteiten kunnen per club verschillen. De faciliteiten die aanwezig zijn per club vind je op de club-pagina's van deze website.

Kan ik bij Fit For Free douchen na het sporten?
Ja, bij elke Fit For Free club kun je tegen betaling van € 0,50 gebruik maken van onze douches.

Kan ik iets drinken bij de Fit For Free clubs?
Alle Fit For Free club beschikken over een Yanga sportdranken automaat. Deze sportdranken bieden wij onze leden graag aan, omdat voldoende én verantwoord drinken ontzettend belangrijk is tijdens het sporten. Deze gezonde sportdrank is precies wat sporters nodig hebben tijdens het trainen. Voor slechts € 4,- per maand (bovenop je contributie) tap je Yanga Sports Water onbeperkt uit één van de tapmachines en ontvang je een gratis Fit For Free bidon. Meer informatie over Yanga en/of gratis uitproberen? Vraag ernaar aan de balie.

Wat wordt er bedoeld met onbeperkt Yanga Sports Water tappen?
Met je Fit For Free ledenpas kan tijdens het bezoek aan een van onze clubs onbeperkt Yanga Sports Water tappen met een tijdsinterval van minimaal 15 minuten, met een maximum van 0,4 liter per keer. Gebruik van de tapmachine is alleen toegestaan met een geschikte bidon met een inhoud van minimaal 0,4 liter. De aanvulling “Yanga Sports Water” is strikt persoonlijk en gekoppeld aan de Fit For Free ledenpas. Bij uitleen van de Fit For Free ledenpas aan derden of het aan anderen uitdelen van Yanga Sports Water is Fit For Free genoodzaakt het abonnement per direct te beëindigen en een boete te vorderen van minimaal € 25,00.

Zijn er ook andere drankjes dan Yanga verkrijgbaar?
Ja, bij alle Fit For Free clubs is er ook een koffie- en theeautomaat en een koffiecorner aanwezig. Hier kun je op de rode banken even bijkomen van je training en van je drankje genieten.

Zijn er kluisjes aanwezig?
Bij alle Fit For Free clubs zijn er gratis kluisjes aanwezig. Het huren van een slotje kost € 1,- euro en je kunt ook een slotje kopen voor € 8,-. Uiteraard mag je ook een eigen slotje meenemen.

Zijn er bij Fit For Free ook zonnebanken aanwezig?
Ja natuurlijk! Voor slechts €8,- per maand extra bieden wij een aanvulling op je abonnement: ‘Zonnebank’. Met deze aanvulling kun je maximaal 1 keer (1 sessie = 15 minuten) per dag onder de zonnebank. Als je liever geen aanvulling afsluit, kun je ook gewoon los een muntje kopen voor de zonnebank aan de balie voor €4,-. Hiermee kun je 15 minuten onder de zonnebank. Om gebruik te maken van de zonnebank dien je minimaal 18 jaar oud te zijn. 

Waarom hangen er camera’s in sommige herenkleedkamers bij Fit For Free?
Ter bestrijding van diefstal gebruikt Fit For Free camera’s. Deze zijn uitsluitend geplaatst op locaties waar we veel last hadden van diefstal. Na het installeren van de camera’s is het aantal meldingen tot 0 gedaald. Ze staan nooit gericht op de doucheruimtes en klanten hebben de mogelijkheid zich in een andere ruimte te verkleden.

Kan ik ook alleen een abonnement afsluiten voor een aanvullende faciliteit? Bijv. een abonnement alleen voor groepslessen?
Het is helaas niet mogelijk om zonder actief fitnessabonnement gebruik te maken van de aanvullende faciliteiten. Je kiest dus altijd eerst een fitnessabonnement als basis, en kiest daarna de aanvullingen waarvan je gebruik wilt maken.

Mijn Fit For Free

In Mijn Fit For Free kun je als lid van Fit For Free:

  • Je persoonlijke gegevens beheren
  • Je abonnement, aanvullingen en betalingstermijn wijzigen
  • Je groepslesreservering inzien en annuleren
  • Je Fitcoins inzien en toegang krijgen tot de Fit For Free Benefitstore

Inloggen

Hoe kan je inloggen in Mijn Fit For Free?
Om in te kunnen loggen in de omgeving van Mijn Fit For Free moet je eerst je account activeren. Hoe doe je dit? Check het hieronder bij 'Account aanmaken'. Als je je account hebt geactiveerd dan kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Hoe?

  1. Je klikt aan de bovenkant van de site op ‘Inloggen’. Zit je op mobiel? Ga dan eerst naar 'Menu'. 
  2. Je vult je gebruikersnaam en wachtwoord in en klikt op ‘Inloggen’.

Wat moet je doen als je je wachtwoord bent vergeten?

  1. Je klikt aan de bovenkant van de site op ‘Inloggen’ en vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’.
  2. Je vult je gebruikersnaam in en klikt op ‘Stuur mij de instructies’.
  3. De instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen worden opgestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is in het systeem.
  4. Zodra je op de link in de mail hebt geklikt, kun je je wachtwoord opnieuw instellen.

Wat moet je doen als je je gebruikersnaam bent vergeten?

  1. Je klikt aan de bovenkant van de site op ‘Inloggen’ en vervolgens op ‘Gebruikersnaam vergeten?’.
  2. Je vult je pasnummer en postcode in en klikt op ‘Stuur mijn gebruikersnaam’.
  3. De gebruikersnaam wordt opgestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is in het systeem.
  4. Zodra je op de link in de mail hebt geklikt, kun je je wachtwoord opnieuw instellen. 

Account aanmaken

Wat moet je doen als je nog geen account hebt?

  1. Je klikt aan de bovenkant van de site op ‘Inloggen’.
  2. Klik op de link om je account te activeren.
  3. Verifieer je lidmaatschap met je pasnummer en postcode.
  4. Maak een gebruikersnaam en wachtwoord aan en klik op ‘Activeren’.
  5. Je ontvangt een e-mail met daarin een activeringslink. Zodra je op de link hebt geklikt, is je account geactiveerd.

Wat moet je doen als de mail met de activeringslink niet hebt ontvangen?

  1. Check eerst of de mail ook niet in je spambox of ongewenste mailbox zit.
  2. Is dit niet het geval? Stuur dan een bericht via ons contactformulier met de vermelding dat je de activeringsmail bij het aanmaken van je account niet hebt ontvangen.  

Wat moet je doen als de mail met de activeringslink naar een verkeerd of oud e-mailadres is gestuurd?
De activeringsmail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is in het systeem. Is de mail verstuurd naar een verkeerd of oud e-mailadres, doorloop dan de volgende stappen:

  1. Stuur een bericht via ons contactformulier met de vermelding dat je je e-mailadres wilt laten aanpassen + naar welk e-mailadres. Of laat je e-mailadres aanpassen in de club.
  2. Zodra je e-mailadres is aangepast, doorloop je weer de stappen zoals bij ‘Wat moet je doen als je nog geen account hebt?’.
  3. Vervolgens kan je de mail met daarin de activeringsmail nog een keer laten versturen.   

Opzeggen / herroepen

Wat moet ik doen om gebruik te maken van mijn herroepingsrecht?
Je kunt alleen gebruik maken van het herroepingsrecht als je je inschrijving via de website hebt gedaan. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kun je dit per post (Postbus 128, 2350 AC Leiderdorp), per e-mail via info@fitforfree.nl, het (online) opzeg-/herroepingsformulier of anderszins kenbaar maken aan Fit For Free onder vermelding van: (i) de dienst (Hoofdovereenkomst en/of de Aanvulling(en) en/of het loyaliteitsprogramma) die je wenst te herroepen (ii) je NAW-gegevens (iii) en je lidmaatschapsnummer en/of pasnummer.

Ik ben vlak voor een actieperiode lid geworden maar zie dat er nu een actie van kracht is, mag ik het originele lidmaatschap herroepen en dan weer opnieuw lid worden?
Helaas moeten wij je hierin teleurstellen, dit is namelijk niet mogelijk. Mocht je het contract willen herroepen, mag je te allen tijde weer opnieuw lid worden maar kan je binnen een periode van 3 maanden na originele startdatum géén gebruik maken van eventuele acties.

Ik heb een jaarabonnement met een jaarlijkse betaling gekozen. Krijg ik mijn contributiegelden terug als ik besluit op te zeggen na 14 maanden vanaf de startdag? 
Binnen het eerste lidmaatschapsjaar is het niet mogelijk je lidmaatschap te beëindigen. Gaat je 2e lidmaatschapsjaar in zullen wij de door jou gekozen betaaltermijn hanteren. Indien je gekozen hebt voor jaarbetaling, dan gaan wij weer voor een heel jaar incasseren vanaf de startdag van het tweede of opvolgende jaar. Zodra wij een opzegging hebben ontvangen zullen wij vanaf de einddatum een herberekening maken van de vooruit betaalde contributie en je de resterende maanden en/of dagen terugstorten. 

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Het opzeggen van je abonnement is heel gemakkelijk en kun je snel regelen via de volgende manieren:
- Schriftelijk: stuur je opzegbrief met persoonlijke info (naam, adres, geboortedatum en eventueel pasnummer) en je reden van opzeggen naar Postbus 128, 2350 AC LEIDERDORP of lever deze in aan de balie van een Fit For Free club.
- Via het online opzegformulier: wij bieden tevens de mogelijkheid om gemakkelijk via onze website op te zeggen. Klik hier om dit opzegformulier online in te vullen en gelijk online te verzenden naar onze administratie.
- Aan de balie van een Fit For Free club via een opzegformulier (verkrijgbaar aan de balie).

Wordt het abonnement stilzwijgend met een jaar verlengd?
Nee, stilzwijgend verlengen met een jaar mag niet. Je tekent een maandcontract óf een contract voor 1 of 2 jaar. Als de periode van je contract voorbij is (dus een maand, 1 jaar of 2 jaar) loopt je contract daarna wel gewoon door en is het maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand. 

Ik heb een 2-jarig contract, kan ik deze eerder beëindigen?
Het is mogelijk om je 2-jarige contract na het eerste jaar maandelijks op te zeggen. Wanneer dit gebeurt, zullen wij echter wel de genoten korting t.o.v. een 1 jarig abonnement met terugwerkende kracht in rekening brengen. Voorbeeld: je hebt een 2-jarig contract afgesloten tegen het supervoordelige tarief van € 16,95. Zeg je deze na 1 jaar al op, dan had je tarief dus eigenlijk € 19,95 moeten zijn (tarief van een 1-jarig contract). Het verschil a 12 x € 3 = € 36 dien je dan nog wel te betalen.

Moet ik na het beëindigen van mijn abonnement mijn leden/voordeelpas nog inleveren?
Nee, het leden/kortingspasabonnement is komen te vervallen. Het inleveren van de pas mag, maar is dus niet langer een vereiste.

Betalingen

Hoe kan ik betalen? 
Betalingen gaan bij ons via automatische incasso. Fit For Free werkt niet met acceptgiro’s. Je kunt jouw openstaand bedrag overmaken via NL37ABNA0524797927 ten name van Fit For Free Beheer BV onder vermelding van je lidnummer en naam of betalen bij je club. 

Wanneer wordt er afgeschreven?
We schrijven de eerste keer binnen één week na de ingangsdatum van je abonnement af. Daarna schrijven we  afhankelijk van deze ingangsdatum de week voor de start van je nieuwe periode af. Je betaald dus vooruit. Heb je gebruik gemaakt van een actie met een gratis periode, dan wordt de eerste keer binnen één week na de ingangsdatum van je abonnement eventuele inschrijfkosten afgeschreven. 

In hoeveel termijnen kan ik betalen? 
Je kunt kiezen tussen een maandelijkse, jaarlijkse of twee jaarlijkse betaling van je abonnement.

Wat gebeurt er als een automatische incasso mislukt? 
Wat vervelend dat je automatische betaling is mislukt. Je openstaand bedrag wordt nu verhoogd met 1 euro voor de kosten van de mislukte incasso. Binnen 7 dagen bieden we het betaalverzoek voor de tweede en laatste keer aan. Mislukt ook de tweede poging wordt je openstaand bedrag nogmaals met 1 euro verhoogd. Voorkom meer extra kosten en maak het openstaande bedrag vandaag nog over of betaal bij je club.

Waarom ontvang ik een herinnering? 
Als ook de tweede keer je automatisch betaling is mislukt sturen we je een herinnering voor het openstaande bedrag van je abonnement, inclusief de kosten voor de mislukte incasso’s. Betaal eenvoudig en snel via https://payment.fitforfree.nl en voorkom meer extra kosten.

Waarom ontvang ik een SMS? 
We sturen je een herinnering via SMS als je je abonnement en kosten nog niet hebt betaald. Je kunt dan eenvoudig en snel betalen via iDEAL en je voorkomt hiermee meer extra kosten.

Wel betaald en toch een herinnering ontvangen? 
Heb je het volledige bedrag al betaald en toch een bericht ontvangen, dan kun je deze als niet verzonden beschouwen. Heb je meerdere aanmaningen van ons ontvangen? Kijk dan bij je afschrijvingen of je betaling aan ons is afgeschreven en stuur je bewijs van betaling naar info@fitforfree.nl.

Waarom ontvang ik een aanmaning? 
Als je automatische betaling is mislukt en je na het ontvangen van de herinnering nog niet hebt betaald sturen we je een aanmaning. De extra kosten hiervan kunnen oplopen tot € 40,-. Betaal eenvoudig en snel via https://payment.fitforfree.nl.

Hoe vraag ik een betalingsregeling aan?
Je kunt alleen telefonisch een betalingsregeling aanvragen via 0900 34 83 67 37 33 (gebruikelijke belkosten). We kijken dan samen even naar de mogelijkheden.

Bericht ontvangen van het incassobureau? 
Als je je schuld nog niet hebt betaald dragen we je schuld over aan incassobureau Ultimoo of Flanderijn. De kosten die het incassobureau hiervoor in rekening brengt zijn voor jouw rekening. Het incassobureau neemt contact met je op om betaalafspraken met je te maken. Heb je zelf vragen kun je telefonisch contact opnemen met het incassobureau. Het telefoonnummer van Ultimoo is +31 348 493 611. Het telefoonnummer van Flanderijn is +31 882 092 700.

Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer?
Wijzig je rekeningnummer bij je club. Neem ter verificatie je legitimatie en betaalpas met het nieuwe rekeningnummer mee.

Staat jouw vraag er niet bij?

Dan staan onze medewerkers telefonisch en/of per mail voor je klaar. Bekijk ons contactformulier hoe je ons kunt bereiken.